Quiche ze szparagami i parmezanem

Przepyszny quiche z zielonymi szparagami, szynką parmeńską i parmezanem, który podałam na lunch w minioną niedzielę.


Zaprosiłam koleżanki z czasów liceum - jedna nie mogła przyjść, więc spotkałyśmy się tylko we dwie.

Trochę obawiałam się smaku tego quiche'u, czy nie będzie mdły lub niedoprawiony? W komentarzach pod przepisem na Kwestii Smaku wyczytałam, że dobrze dodać łososia lub szynkę parmeńską. Zdecydowałam się na to drugie i lekko ją podsmażyłam przed posypaniem nią szparagów i zalaniem wszystkiego masą jajeczno-śmietanowo-serową.

Połowę śmietany zastąpiłam 12%, bałam się że 30% będzie zbyt ciężka.

Uznałyśmy zgodnie, że było przepyszne, a koleżanki z pracy, które poczęstowałam "resztkami" następnego dnia, przyznały nam rację.

Polecam, póki są szparagi.

Dodatek podprażonych migdałów uważam za niezbędny.

Pyszności.


Komentarze