Ciasto jogurtowe z truskawkami

Przepyszne ciasto, które udźwignie sporą porcję owoców, ale równie dobrze można zrobić je bez niczego - dla owocowych niejadków.

Ja żałuję, że nie dałam więcej truskawek - tak pyszny mają smak.

Ciasto jest wysokie, można je zrobić w większej blaszce albo właśnie dać dużo owoców dla zrównoważenia stosunku: "ciasto - owoce".

Proste, bez użycia miksera, wszystko mieszałam drewnianą łyżką.

Przepis pochodzi z książki Doroty Świątkowskiej: "Moje wypieki i desery", ale znajduje się również na jej blogu Moje Wypieki.

Polecam z całych sił, zwłaszcza w letnim sezonie.

Piekłam w 160C z termoobiegiem, cukru trochę mniej niż w przepisie, reszta bez zmian. Aha, nie sypałam już cukru pudru.

Przepyszne!


Komentarze

  1. Właśnie jem ostatni kawałek - wspaniałe! A jakie dobre musi być z jagodami....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz