Pieczone nuggetsy

Gotowe nuggetsy są dla mnie niejadalne, tak jak paluszki rybne.

Zmielone trociny, usmażone w głębokim tłuszczu, kompletnie niedoprawione.

Fuj.

Ale domowe, zrobione z prawdziwych kawałków kurczaka, upieczone w piekarniku - to zupełnie inna sprawa.

Pierwszy raz zrobiłam je, gdy przyjechała do mnie Kuzynka z dziećmi i zdecydowanie podbiły nasze serca.

Gdy wspomniałam Dzieciakom, że zamierzam w ten weekend upiec ziemniaczki, a do nich nuggetsy, rozpromienili się obaj.

Bo są naprawdę przepyszne. Mówi to osoba, której kurczak w panierce przejadł się już dawno i zdecydowanie woli zupę z dyni.

To chyba dobra rekomendacja?


Przepis pochodzi z Kwestii Smaku, a jedyne modyfikacje, których dokonałam, to brak sosu arabiatta oraz zamiana domowej tartej bułki na "kupną".


Wypróbujcie je, zamiast schabowego ;)

Komentarze