Bezglutenowe naleśniki z farszem z cukinii

Zbyt szybko minęły wakacje.

Wiem, że lato jeszcze trwa, a kalendarzowa jesień przyjdzie 23go września, ale ostatni weekend sierpnia pachnie już szkołą, chłodnymi porankami i słońcem wstającym później niż byśmy chcieli.

A przynajmniej niż ja bym chciała.

Kolejne lato, gdzie poza 4 słoiczkami dżemu truskawkowo-rabarbarowego z wanilią nie zawekowałam niczego... Tyle dobra na straganach, tyle kolorów, a człowiek jak mrówka zasuwa, całe dnie spędza w biurze i nawet nie wie po ile maliny.

I cukinia za grosze, a tyle na nią pomysłów.

Na przykład bezglutenowe naleśniki, z mąki kukurydzianej, ryżowej i ziemniaczanej. Z cukiniowym farszem z dodatkiem suszonych pomidorów i pleśniowego sera.

Kukurydziane naleśniki usmażyłam raz i nie zachwyciły mnie. Te, z dodatkiem innych mąk, są całkiem smaczne i stanowią miłą alternatywę dla zwykłych naleśników.

Zabrałam je na lunch do pracy i poczęstowałam koleżankę.

Miałyśmy obiad na dwa dni. Obie stwierdziłyśmy, że są przepyszne.

Przepis pochodzi z Kwestii Smaku. Zamiast koziego sera dodałam camembert.





Komentarze