Omlet z waniliowym twarogiem i truskawkami

Kupiłam wczoraj dobry twaróg, z myślą o kanapkach. Ale przypomniałam sobie, że planowałam na weekendowe śniadanie omlet z waniliowym serem i truskawkami.

Wsypałam więc do twarogu cukier z prawdziwą wanilią, umyłam i pokroiłam truskawki i usmażyłam dzieciom i sobie po omlecie.

Przepyszna rzecz.

Starsze Dziecko podziękowało za truskawki, Młodsze zjadło z apetytem.

5 minut pracy, a tyle radości ze śniadania.

Przepis (znaleziony na BBC GoodFood):

1 jajko
łyżka mleka
szczypta cynamonu
łyżka oleju
kilka łyżek twarogu
cukier z prawdziwą wanilią
garść pokrojonych truskawek (mogą też być maliny, jagody)

Twaróg wymieszać z cukrem.

Jajko roztrzepać widelcem z mlekiem i cynamonem. Rozgrzać olej na patelni, nadmiar odlać. Wlać jajko, poruszać patelnią, aby rozlało się równomiernie, smażyć aż się zetnie (trwa to bardzo krótko). Nie ma potrzeby odwracania na drugą stronę.

Zsunąć na talerz, posmarować serem, posypać truskawkami, zwinąć, zajadać.

Komentarze