Drożdżówki z kruszonką

Moje Młodsze Dziecko jest wielbicielem drożdżówek z kruszonką.

Bardziej nawet samej kruszonki.

Gdy byłam mała w pełni podzielałam jego miłość. Dziś drożdżówki jem rzadko, nie pamiętam, kiedy ostatnio sobie kupiłam. Zdecydowanie bardziej wolę dziś bułki cynamonowe.

Jednak własne drożdżówki to co innego.


Młodszy stanowczo prosił, żeby były tylko z kruszonką, więc nie nadziewałam ich niczym, a szkoda. Pasowałyby mi tutaj powidła albo dżem truskawkowy.

Co przypomina mi buchty wiedeńskie. Chyba będę musiała je znów upiec...

Wracając jednak do drożdżówek - są bardzo smaczne. Bardzo urosły podczas pieczenia, myślałam, że będą mniejsze.


Oczywiście nie zmartwiło mnie to ani trochę.

Młodszy zjadł głównie wierzch drożdżówki. Następnym razem upiekę po prostu kruszonkę, bez zabawy w ciasto drożdżowe...

Przepis pochodzi z Moich Wypieków, pominęłam tylko porzeczkę.

Duża porcja, wychodzi 12-13 drożdżówek.


Komentarze