Sernik z mango

Zamrożone puree z mango doczekało się swojej kolejki.

Sernik Liski upatrzyłam sobie już dawno, zwłaszcza że po świątecznych dobrociach nie miałam ochoty na kolejny, ciężki sernik z dodatkiem mascarpone. Zwykły twaróg mielony z wiaderka, o mniejszej zawartości tłuszczu to składnik, który w tej chwili w zupełności mnie zadowolił.

Sernik jest smaczny, o wyraźnej nucie mango - moim dzieciom nie smakował. Choć Młodszy lubi wszelkie koktajle z zawartością tego owocu. Ale sernik mu nie podszedł.

Bywa.




Moje modyfikacje:
- na spód dałam 150g owsianych ciastek z 40g stopionego masła
- piekłam 15 minut w 190C, a potem 1,5h w 120C
- dałam 110g cukru zamiast 200g
- na wierzchu zrobiłam esy-floresy z samego puree z mango (bez dodatku śmietany), ok. 100g
- mój twaróg z wiaderka miał 6,5% tłuszczu



Komentarze