Kokosowe brownie

Nieudane, niestety.

Przede wszystkim przepiekłam je i wyszło suche (co jest niedopuszczalne dla brownie). Powinno być wilgotne i gliniaste.

Wystarczyłoby pewnie 20 minut, a może nawet 17, a ja piekłam 25. W przepisie z BBCGoodFood kazano piec nawet 45minut!

Po drugie - pół kilo cukru. Ilość z kosmosu. Dałam oczywiście mniej, 150g. Czy to mogło mieć wpływ na efekt końcowy?

Irytują mnie zawsze niezadowolone komentarze na blogach, w których ludzie najpierw twierdzą, że przepis jest do bani, a potem okazuje się, że zmienili połowę rzeczy i złoszczą się, że im nie wyszło.

Dlatego nie twierdzę, że przepis jest zły. Zwłaszcza że na stronie widnieje wiele pozytywnych opinii.

Powinnam pewnie zrobić to ciasto jeszcze raz, ściśle trzymając się przepisu.

Ale nie mam na to ochoty.

Może ktoś inny spróbuje.

Komentarze