Płatki owsiane z jabłkiem i kefirem

Wariacja na temat muesli dr Birchera.

Suchych płatków nie zalewamy sokiem, tylko dodajemy starte surowe jabłko, kleks jogurtu, kefiru lub maślanki i garść borówek amerykańskich, jagód, malin - jakichkolwiek owoców.

To moje kolejne podejście do super-zdrowych śniadań.

Tym razem bardzo udane.

Nie sądziłam, że surowe jabłko będzie tak pasować do płatków i jogurtu.

Rewelacyjny pomysł.

Dwa dni z rzędu jadłam z borówkami amerykańskimi, kolejne dwa z malinami (jedne i drugie z zapasów zamrażalnikowych). Pyszne! Nie mogę się już doczekać lata i wariacji z truskawkami i innymi świeżymi owocami.

Zdjęcie pod tytułem: "śniadanie w pracy".


Mam nadzieję, że nikt nie widział, kiedy je robiłam.
Zawsze mogę powiedzieć, że pisałam sms - akurat nad śniadaniowym pojemnikiem... 

Przepis (ze strony BBCGoodFood):

jabłko
2 łyżki płatków owsianych (nie błyskawicznych)
2 łyżki jogurtu, kefiru lub maślanki
garść owoców (jagód, borówek, malin - co kto lubi)

Jabłko zetrzeć na tarce, włożyć do miski, wsypać płatki, dodać jogurt lub kefir, wymieszać. Posypać owocami. 



Komentarze